Wtryskiwacze do pojazdów Dacia Duster I, II - 1.5 dCi, 1.5 Blue dCi
U nas znajdziesz wtryski do Dacia Duster z silnikiem o mocy: 90 KM, 107 KM, 110 KM lub 115 KM.
Szukasz wtryskiwaczy do Dacia Duster I, II - 1.5 dCi, 1.5 Blue dCi - gotowe do montażu❓
Posiadamy setki wtryskiwaczy - w sprzedaży nowe, używane oraz regenerowane❗
Zadzwoń - 737-310-284 , aby sprawdzić dostępność i cenę ✔️
Nie wiesz jakie wtryskiwacze lub pompa wtryskowa ( wysokiego ciśnienia ) pasują do Twojego auta i czy są u nas dostępne?
Nic nie szkodzi - Kliknij SPRAWDŹ PO NUMERZE VIN, a my znajdziemy je dla Ciebie 🙂.
Za nasze usługi i produkty możesz zapłacić w systemie ratalnym - zadzwoń i dowiedź się więcej.
Nie możesz znaleźć pojazdu lub nie jesteś pewien, jakie wtryskiwacze pasują do Twojego pojazdu? Zadzwoń do nas - 737-310-284
Lata produkcji: 2010 - 2013
Wtryskiwacze - Dacia Duster I 1.5 dCi eco2 - 90KM / 66kW - prod. 2010-2013
Pasujące wtryskiwacze: Bosch 0445110485
Wtryskiwacze - Dacia Duster I 1.5 dCi - 107KM / 79kW - prod. 2010-2013
Pasujące wtryskiwacze: Siemens H8200704191
Wtryskiwacze - Dacia Duster I 1.5 dCi eco2 - 110KM / 81kW - prod. 2010-2013
Pasujące wtryskiwacze: Siemens H8200704191
Lata produkcji: 2013 - 2017
Wtryskiwacze - Dacia Duster I 1.5 dCi - 90KM / 66kW - prod. 2013-2015
Pasujące wtryskiwacze: Bosch 0445110485
Wtryskiwacze - Dacia Duster I 1.5 dCi - 110KM / 81kW - prod. 2013-2015
Pasujące wtryskiwacze: Siemens H8200704191
Wtryskiwacze - Dacia Duster I 1.5 dCi ( Euro 6 ) - 90KM / 66kW - prod. 2015-2017
Pasujące wtryskiwacze: Bosch 0445110485
Wtryskiwacze - Dacia Duster I 1.5 dCi - 109KM / 80kW - prod. 2015-2017
Pasujące wtryskiwacze: Siemens H8200704191
Lata produkcji: 2018 -
Wtryskiwacze - Dacia Duster II 1.5 Blue dCi - 95KM / 70kW - prod. 2018-
Pasujące wtryskiwacze: Bosch 0445110800
Wtryskiwacze - Dacia Duster II 1.5 Blue dCi - 115KM / 85kW - prod. 2018-
Pasujące wtryskiwacze: Bosch 0445110800
Jakie wtryskiwacze do Dacia Duster I, II?
Wtryskiwacze Common Rail są integralnym elementem układu paliwowego w pojazdach marki Dacia Duster, odpowiedzialnym za dostarczanie paliwa do komór spalania w silnikach Diesla. Działają one pod dużym ciśnieniem wytworzonym przez pompę wysokiego ciśnienia CR. W zależności od stosowanej technologii wtryskiwacze dzielą się na elektromagnetyczne oraz piezoelektryczne, które różnią się zasadą działania.
Do największych producentów wtryskiwaczy Common Rail należy Bosch, Denso, Delphi oraz Siemens / Continental.
Jeśli wtryskiwacze ulegają uszkodzeniu, możliwa jest ich regeneracja, co stanowi tańszą alternatywę dla zakupu nowych części. Regeneracja wymaga precyzyjnego wykonania oraz użycia wysokiej jakości części zamiennych. Warto również rozważyć zakup regenerowanych wtryskiwaczy, które są jakościowo porównywalne z nowymi, ale oferują niższą cenę. Kupując używane wtryskiwacze, należy upewnić się, że zostały one wcześniej przetestowane i są w dobrym stanie technicznym.
Zanim zdecydujemy się na regenerację lub wymianę, warto przeprowadzić diagnostykę, aby dokładnie ocenić stan techniczny wtryskiwaczy. Szczegóły tego procesu znajdziesz w powyższej infografice.
Jakie wtryskiwacze do Dacia Duster I, II?
- Pierwsza generacja auta Duster marki Dacia ukazywała się z silnikiem 1.5 dCi eco2 - 90KM / 66kW w latach 2010-2013. Dla pojazdu z tym silnikiem najlepszym wyborem wtrysku jest Bosch 0445110485.
- Siemens H8200704191 to wtryskiwacz paliwa pasujący do kompaktowego samochodu Dacia Duster z wysokoprężną jednostką o pijemności 1.5 dCi i mocy 107KM / 79kW, jaki był używany przez rumuńską markę w latach 2010-2013.
- Dacia Duster I z silnikiem 1.5 dCi eco2 - 110KM / 81kW jest samochodem produkowanym w latach 2010-2013, a odpowiedni dla niego podzespól podający paliwo to Siemens H8200704191.
- Od 2013 do 2015 roku marka Dacia fabrykowała model Duster z silnikiem 1.5 dCi - 90KM / 66kW, przy którym stosuje się elektromagnetyczne wtryski o symbolu 0445110485, produkowane przez firmę Bosch.
- 1.5 dCi - 110KM / 81kW to silnik często używany przy produkcji kompaktowego Dustera marki Dacia w latach 2013-2015. Jednostka ta potrzebuje wtryskiwacza firmy Siemens z symbolem H8200704191.
- Rumuńska marka Dacia pod koniec produkcji modelu Duster, czyli w latach 2015-2017, montowała w swoich pojazdach jednostki napędowe 1.5 dCi ( Euro 6 ) - 90KM / 66kW, w których uzywa się podzespołów paliwowych Bosch 0445110485.
- Silniki o pojemności 1.5 dCi z mocą 109KM / 80kW potrzebują wtrysków Siemens H8200704191. Taką wiedze powinni mieć właściciele Dacii Duster z roczników 2015-2017, posiadający ten model z silnikiem o powyższych parametrach.
- Od początku produkcji drugiej odsłony Duster, czyli od roku 2018, marka Dacia montowała w swoich pojazdach silniki 1.5 Blue dCi - 95KM / 70kW, dla których najlepszym wyborem są wtryski Bosch 0445110800.
- Elektromagnetyczne wtryskiwacze Bosch o symbolu 0445110800 stosowane są dla lepszych efektów silników 1.5 Blue dCi z mocą 115KM / 85kW. Taki motor napotkać można w aucie modelu Duster, rumuńskiego koncernu Dacia, z roczników 2018 i młodszych.
Najważniejsze informacje o samochodach Dacia Duster I, II
Rumuński koncern zaprezentował na targach motoryzacyjnych w Genewie nowy model o nazwie Dacia Duster. Miało to miejsce pod koniec 2009 roku. Od roku 2010 przez 7 lat trwała masowa produkcja tego modelu o nadwoziu typu SUV i charakterystycznych elementach w wyglądzie, takich jak: rylingi dachowe i masywny przód z widocznymi nadkolami. Duster jest samochodem kompaktowym, przystępnym cenowo, wyposażonym w napęd kół przedni lub 4x4. Jako pierwszy model tego producenta otrzymał elektroniczny system stabilizacji toru jazdy oraz filtr cząsteczek stałych montowany w wersjach z silnikiem wysokoprężnym. Pojazd jest 5 - drzwiowy i 5 - osobowy. Na rynku wtórnym samochodów osobowych wyszukać można modele z silnikiem spalinowym ON o pojemności 1.5, PB pojemność 1.6 lub oryginalnie montowany LPG przy silniku 1.6 benzyna. Rok 2013 przyniósł Dacii Duster przemianę, polegającą na zmianie atrapy chłodnicy, montażu nowych lusterek, wkładów reflektorów z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej, tylnych lamp, a także listwie na tylnej klapie. W gamie silników pojawiły się także 1.2 benzyna, a zrezygnowano z 1.6 diesel na rzecz pojemności 1.5.