Sprawdzanie i diagnostyka wtryskiwaczy common rail diesla - Bosch, Delphi, Denso i Siemens

Twoje auto wykazuje objawy uszkodzonych wtryskiwaczy, ale nie możesz jednoznacznie stwierdzić czy to one są powodem usterek w pojeździe? Spieszymy z pomocą! Skorzystaj z naszej oferty diagnostyki i sprawdzania wtryskiwaczy common rail diesla. Poznaj stan swoich wtrysków i świadomie zdecyduj o planie ich naprawy!

Zadzwoń do nas i zapytaj o cenę sprawdzenia wtryskiwaczy oraz terminy - 737-310-284

Sprawdzenie wtrysków jest bezpłatne, pod warunkiem skorzystania z naszych usług naprawy wtryskiwaczy ( w przypadku, gdy okażą się uszkodzone ).

Sprawdzanie wtryskiwaczy - jak to wygląda?

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług sprawdzania i diagnostyki wtryskiwaczy common rail Bosch, Delphi, Denso i Siemens. Jeśli Państwa mechanik podejrzewa, że wtryski w waszym pojeździe są niesprawne, warto to potwierdzić profesjonalnymi testami. Czasem ich pochopna wymiana jest zupełnie zbędna i po zakupie nowych wtrysków auto nadal ma problemy z odpalaniem lub bezproblemową jazdą. Uszkodzone mogą okazać się inne podzespoły w układzie paliwowym.

Zakup nowych wtrysków może pochłonąć nawet kilka tysięcy złotych. Dlatego warto przed tą decyzją upewnić się i sprawdzić w jakim stanie są wtryski, aby dokonać ich świadomej wymiany w razie potrzeby. Dość często podczas testów okazuje się, że tylko jeden wtryskiwacz nie spełnia norm i zaburza pracę całego układu. W takim przypadku wystarczy naprawić lub wymienić tylko jedną sztukę, a nie cały komplet.

Sprawdzanie wtryskiwaczy w kilku prostych krokach:

wyślij nam wtryskiwacze do sprawdzenia


Krok I
Wyślij nam wtryskiwacze do sprawdzenia. Możesz to zrobić w wygodny dla Ciebie sposób. Możesz wysłać wtryski we własnym zakresie lub skorzystać z naszego kuriera, aby odebrał od Ciebie przesyłkę. Zadzwoń do nas, aby dowiedzieć się więcej.

sprawdzenie wtryskiwaczy


Krok II
Sprawdzenie i diagnostyka wtryskiwaczy. Po odebraniu przesyłki, dokonamy ich sprawdzenia. Otrzymasz wyniki testów ich parametrów wraz z dokładnymi wartościami. Na tej podstawie możesz ocenić, które wtryski są uszkodzone i wymagają interwencji.

dalsze działanie


Krok III
Dalsze działania. Po sprawdzeniu, możesz zlecić nam naprawę uszkodzonych wtrysków. Możesz też zdecydować się na ich sprzedaż. My je możemy odkupić - prowadzimy skup wtryskiwaczy. Możemy także odesłać je z powrotem do Ciebie.

Dlaczego warto wykonać sprawdzanie wtryskiwaczy - przykłady

Oszczędność 1150 zł

Klient odwiedził nas z zamiarem zakupu 4 sztuk używanych elektromagnetycznych wtryskiwaczy common rail Bosch. Koszt takiego zakupu wyniósłby go ok 1400 zł. Zaproponowaliśmy mu sprawdzenie jego starych wtryskiwaczy, aby upenwnić się, czy na pewno wszystkie są uszkodzone. Klient przystał na naszą propozycję.

Jak się okazalo wszystkie jego stare wtryski poprawnie zaliczyly testy i problem w jego aucie leżał w zupełnie innym miejscu.

Miał wydać: 1400 zł - potencjalny zakup 4 sztuk; Wydał: 250 zł - sprawdzenie; Oszczędność to: 1150 zł

Oszczędność 200 zł

Klient został poinformowany przez swojego mechanika, że 2 wtryskiwacze w jego aucie są uszkodzone. Zleca nam sprawdzenie wszystkich 4 sztuk, ponieważ oprócz stanu wskazanych przez mechanika wtryskiwaczy, chce znać stan całego kompletu, aby zdecydować o dalszych planach naprawy pojazdu.

Podczas testów okazuje się, że tylko 1 wtryskiwacz jest w złej kondycji. Klient kupuje u nas 1 sztukę zamiast 2.

Miał wydać: 700 zł - potencjalny zakup; Wydał: 150 zł sprawdzenie + 350 zakup 1 sztuki; Oszczędność to: 200 zł

Strata 4500 zł

Pojazd to Iveco Daily wykorzystywany do świadczenia usług transportowych. Każdy dzień jego postoju to strata finansowa dla właściciela. Mechanik zdiagnozował uszkodzenie wtryskiwaczy w tym pojeździe. Właściciel zdecydował o szybkim zakupie nowych wtryskiwaczy. Po ich wymiane auto nadal miało problem z jazdą.

Klient zdecydował się na sprawdzenie swoich starych wtryskiwaczy. Zlecone nam do sprawdzenia podzespoły zaliczyły bezproblemowo wszystkie testy.

Wniosek: wtryskiwacze zostały zupełnie niepotrzebnie wymienione na nowe. Niestety klient wykonał diagnostykę zbyt późno... Strata: 4500 zł na zakup nowych wtryskiwaczy.

Ile kosztuje testowanie i sprawdzanie wtryskiwaczy?

Cena testowanie wtryskiwacza na stole probierczym wraz z pełnym wydrukiem oraz sprawdzeniem stanu cewki zaczyna się już od 50 zł. Koszt usługi jest zależny od modelu wtryskiwacza, jednak zwykle nie przekracza 100 zł za sztukę ( Denso, Delphi ).

Jakie wtryskiwacze możemy sprawdzić?

Posiadamy niezbędną wiedzę i sprzęt, aby wykonać diagnostykę wtrysków common rail takich firm jak Denso, Delphi, Siemens oraz Bosch. Realizujemy diagnostykę wtryskiwaczy piezoelektrycznych oraz elektromagnetycznych. Wykonujemy sprawdzenie i testowanie zarówno pojedynczych egzemplarzy wtryskiwaczy, całych kompletów, jak i większych pakietów składających się z kilkudziesięciu sztuk.

Jak przebiega sprawdzanie wtryskiwaczy?

Aby wykonać rzetelne sprawdzenie, każdy przysłany do nas wtryskiwacz musi zostać poddany następującym zabiegom:

przygotowanie wtryskiwacza do sprawdzenia


Przygotowanie wtryskiwacza
Każdy wtryskiwacz jest wstępnie czyszczony. Dotyczy to głównie końcówek wtrysków, ponieważ większość zanieczyszczeń zbiera się właśnie w tym podzespole. Na tym etapie oceniamy także uszkodzenia zewnętrznych elementów wtryskiwaczy.

sprawdzenie wtryskiwaczy


Sprawdzenie i diagnostyka wtryskiwaczy.
Na tym etapie sprawdzamy układ elektryczny oraz wykonujemy testy na stole probierczym. Ich wyniki są przedstawiane klientowi. Wydruki z testów pozwalają jasno stwierdzić, które wtryskiwacze wymagają naprawy lub wymiany.

dalsze działanie


Dalsze działania
Kiedy znamy już wyniki testów wtryskiwaczy, klient może zdecydować, jakie dalsze czynności podjąć. Z naszej strony zwykle proponujemy trzy możliwości: naprawę, odkup lub wysyłkę przetestowanego wtryskiwacza.

Ile trwa sprawdzanie wtryskiwaczy?

Diagnostyka wtryskiwaczy wraz ze wstępnym czyszczeniem oraz testami na stole probierczym trwa około godziny. Dokładamy wszelkich starań, aby wykonać sprawdzenie w tym samym lub najpóźniej następnym dniu roboczym. Niezwłocznie po otrzymaniu wyników ze stołu probierczego informujemy o tym klienta.

Kiedy jeszcze warto zlecić sprawdzenie i diagnostykę wtrysków?

Jak wiadomo eksploatacja pojazdu z niesprawnymi wtryskiwaczami zwykle prowadzi do dalszego postępu awarii. Jeżeli zauważysz objawy, które mogą świadczyć o usterce tych podzespołów takich jak np.: problemy z odpalaniem pojazdu, spadek mocy, nierówną prace jednostki napędowej, czy też czarne albo białe spaliny wydobywające się z układu wydechowego - warto sprawdzić stan wtrysków. W przypadku, gdy diagnostyka wykaże nieprawidłowości w ich pracy, należy podjąć naprawę lub wymianę. Jeśli zaś parametry ich pracy mieszczą się w normie - będzie to wskazanie, aby usterki szukać w działaniu innych elementów układu napędowego.

Dlaczego warto skorzystać ze sprawdzania wtryskiwaczy?

Jeżeli podejrzewasz, że wtryski w Twoim aucie są uszkodzone, ale nie masz co do tego pewności - warto wykonać ich diagnostykę. Profesjonalne sprawdzanie wtryskiwaczy pozwala wskazać, jaki jest ich stan i które z nich wymagają naprawy.

W wielu przypadkach może się okazać, że same wtryskiwacze są w dobrym stanie, a uszkodzone są inne elementy układu paliwowego.

Dzięki takiej wiedzy unikniesz zbędnej wymiany wtryskiwaczy i zaoszczędzisz dużą kwotę.

Wstępnym domowym sposobem sprawdzenia wtryskiwaczy może być skorzystanie z zestawu menzurek podłączonych do przelewów wtryskiwaczy. Metoda ta nie wymaga demontażu wtrysków. Taka diagnostyka daje jednak tylko bardzo ogólny obrazu stanu, w jakim są wtryskiwacze, a mianowicie czy są mniej więcej szczelne.

Aby uzyskać dokładne pomiary dawek i przelewów należy wykonać testy przy pomocy specjalistycznych maszyn ( stół probierczy ). Wymaga to co prawda wyjęcia wtrysków z pojazdu, ale wyniki takiego sprawdzenia dają pełen obraz stanu testowanych podzespołów.

Podczas takich testów mierzone są ilości paliwa jakie trafiają do komory silnika ( dawki ) w podziale na różne obciążenia i porównywane z zakresem wzorcowym. Dodatkowo przy każdym teście odmierzana jest ilość paliwa, która trafia z powrotem do układu paliwowego ( przelew ) i ta także musi mieścić sie w ściśle określonych normach.