Szukasz wtryskiwaczy gotowych do montażu❓
Posiadamy setki wtryskiwaczy do sprzedaży - nowe, używane oraz regenerowane❗
Zadzwoń - 737-310-284 lub 781-794-589, aby sprawdzić dostępność i cenę ✔️
Nie wiesz jakie wtryskiwacze pasują do Twojego auta i czy są u nas dostępne?
Nic nie szkodzi - Kliknij SPRAWDŹ PO NUMERZE VIN, a my znajdziemy je dla Ciebie 🙂.
Za nasze usługi i produkty możesz zapłacić w systemie ratalnym - zadzwoń i dowiedź się więcej.
Posiadasz jakieś stare, niesprawne wtryski lub pompy wtryskowe? Nie wyrzucaj!
Możemy je odkupić, naprawić i dać im drugie życie:)
Kliknij SKUP WTRYSKIWACZY i sprawdź na czym to polega.
Trwałość regenerowanych wtryskiwaczy może dorównać trwałości nowych pod warunkiem, że regeneracja została wykonana profesjonalnie z zastosowaniem wysokiej jakości części zamiennych. W takim przypadku można oczekiwać, że zregenerowane wtryski przejadą od 150 000 do 250 000 kilometrów, czyli tyle samo, co nowe.
Warto jednak pamiętać, że żywotność regenerowanych wtryskiwaczy zależy od kilku kluczowych czynników:
- Jakość procesu regeneracji - nieprawidłowo wykonana regeneracja może skrócić trwałość wtryskiwaczy, a w skrajnych przypadkach wtryskiwacz od samego początku użytkowania będzie pracował nieprawidłowo. Ważne jest, aby wybrać serwis z doświadczeniem w regeneracji wtryskiwaczy paliwa. Każdy naprawiony wtryskiwacz powinien mieć dołączony wydruk z testów na stole probierczym. Odbiór regenerowanego wtryskiwacza bez takich wydruków to tzw. „kupowanie kota w worku”:)
- Stan zużycia wtryskiwaczy - nie każdy wtryskiwacz nadaje się do regeneracji. W przypadku znacznego zużycia lub mechanicznego uszkodzenia naprawa może być nieopłacalna lub wręcz niewykonalna. Jeżeli mamy przypadek zużycia zaworka lub rozpylacza to naprawa jest jak najbardziej możliwa. Gorzej jeśli mamy do czynienia z uszkodzeniem korpusu lub stosu piezo ( szczególnie w przypadku wtrysków piezoelektrycznych Boscha, gdzie stos piezo jest zespolony z korpusem ) – tutaj rozsądniejszym wyborem jest zakup innego egzemplarza.
- Jakość użytych części zamiennych – użycie oryginalnych lub wysokiej jakości części zamiennych jest kluczowe dla zapewnienia trwałości regeneracji. Nawet najlepszy specjalista otoczony najlepszej jakości sprzętem do regeneracji niewiele zdziała w zderzeniu ze słabej jakości częściami zamiennymi. Słabej jakości zamienniki zwykle nie spełniają swojej roli i wtryskiwacz nie przechodzi testów na stole probierczym. W najlepszym przypadku takie testy zaliczy, ale po dość krótkim czasie zaczyna szwankować już zamontowany w pojeździe.
- Dbałość o układ paliwowy – tutaj czy to wtryskiwacz nowy czy regenerowany nie ma znaczenia. Nawet nowe wtryskiwacze mogą się zepsuć, jeśli zaniedbamy stan techniczny całego układu paliwowego. Jeżeli awaria wtryskiwaczy jest skutkiem zaniedbań w układzie paliwowym, to ich naprawa jest tylko usuwaniem skutków. Jeśli nie usuniemy przyczyny to skutek pojawi się ponownie i raczej wcześniej niż później.
Przed podjęciem decyzji o regeneracji warto skonsultować się z fachowcem. Doświadczony specjalista oceni stan wtryskiwaczy i doradzi, czy regeneracja w Twoim przypadku będzie opłacalna.
Regenerowane wtryskiwacze mogą być efektywnym i znacznie tańszym zamiennikiem dla nowych. Warto wybierać doświadczone serwisy do regeneracji oraz dobrej jakości części zamienne.
Autor: Daniel Kamiński
Specjalista w MokCed Service
Specjalizuje się w regeneracji wtryskiwaczy Commn Rail takich firm jak Bosch, Denso, Delphi i Siemens. Odpowiada za cały proces diagnostyki i naprawy wtrysków. Prywatnie zapalony wędkarz, pasjonat gier planszowych i dobrego kina.