Przedmiotem naprawy był komplet 4 wtryskiwaczy z silnika 2.0 HDi. Numery wtryskiwaczy to: EMBR00101D 9686191080. Oferujemy regenerację takich wtryskiwaczy. Jeżeli poszukują Państwo gotowych do wysyłki zregenerowanych wtrysków - prosimy o kontakt. Sprawdzimy czy mamy je na stanie.
Szukasz wtryskiwaczy gotowych do montażu?
Posiadamy setki wtryskiwaczy do sprzedaży - nowe, używane oraz regenerowane!
Zadzwoń - 737-310-284, aby sprawdzić dostępność i cenę!
Wtryskiwacz EMBR00101D - specyfikacja
Numer OE
EMBR00101D, 9686191080
Pasuje do pojazdów
- Citroen C4 II 2.0 HDi
- Citroen C5 III 2.0 HDi
- Citroen C8 2.0 HDi
- Citroen JUMPY 2.0 HDi
- Fiat Scudo 2.0 D Multijet
- Ford Mondeo III 2.0 TDCi
- Ford Kuga III 2.0 TDCi
- Ford Focus III 2.0 TDCi
- Peugeot 308 I 2.0 HDi
- Peugeot 407 2.0 HDi
- Peugeot 5008 2.0 HDi
- Peugeot 508 2.0 HDi
Dopasowanie należy potwierdzić po nr VIN
Zamów naprawę lub sprawdź dostępność gotowego wtryskiwacza po regeneracji
Opis przedmiotu
Wtryskiwacz o numerze EMBR00101D po profesjonalnej regeneracji i testach na specjalistycznym sprzęcie.
Naprawa wtryskiwacza
Sprawdzenie stanu podzespołu
Wtryskiwacz nie spełniał parametrów podczas testów wstępnych, został zakwalifikowany do regeneracji. Poniżej efekty naprawy.
Regeneracja wtryskiwaczy - na czym polega?
Początkowo konieczne jest określenie, z jakim stanem wtryskiwaczy mamy do czynienia. Stopień eksploatacji oraz zanieczyszczenia / uszkodzenia wtryskiwaczy sprawdzamy pod mikroskopem, a miejsca nieszczelności weryfikuje tzw. próba przelewu. Jeśli zakupisz prosty sprzęt za ok. kilkadziesiąt złotych, możesz wykonać jego uproszczoną wersję nawet samodzielnie! W ten sposób możesz określić samodzielnie stan wtryskiwaczy.
Regeneracja wtrysków opiera się na kilku podstawowych krokach. Jej przebieg zależy zazwyczaj od stanu i początkowych parametrów wtryskiwaczy. Aby proces przebiegał w sposób skuteczny oraz bezpieczny, wybierz fachowy serwis z doświadczeniem i profesjonalnym sprzętem.
Po sprawdzeniu niesprawnie funkcjonujących obszarów wtryskiwaczy, przechodzimy do gruntownego czyszczenia części. Wykonujemy to za pomocą myjki ultradźwiękowej. Potem niesprawne i zużyte części wymieniamy i wykonujemy testy końcowe, a także kalibrację parametrów wtryskiwania.