Lata produkcji: 2004 - 2011
Lata produkcji: 2011 - 2014
Lata produkcji: 2011 - 2014
Jakie wtryskiwacze do Mercedes CLS?
Poniżej znajdziesz zestawienie wtryskiwaczy pasujących do Mercedesa CLS:
- Mercedes CLS W2019 z napędem 3.0 320 CDI - 224KM / 165kW z lat 2005-2009 powinien mieć montowany podajnik paliwa Bosch 0445115063 lub Bosch 0445115075.
- Lata 2009-2011 to okres, w którym Mercedes wypuszczał na rynek model CLS W219 z silnikiem 3.0 350 CDI o mocy 224KM / 165kW. Wybór wtryskiwacza dla takiej wersji jest prosty - piezoelektryczny Bosch 0445115075.
- Bosch 0445117034 jest najlepszym wyborem wtrysku paliwa dla auta marki Mercedes generacja W2018 z selnikiem 250 CDI BlueEFFICIENCY - 204KM / 150kW z lat 2011-20014.
- Bosch 0445117034 jest najlepszym wyborem wtrysku paliwa dla auta marki Mercedes generacja W2018 z selnikiem 250 CDI BlueEFFICIENCY - 204KM / 150kW z lat 2011-20014.
- Mercedes CLS W2018 produkowany w latach 2011-2014 z napędem 350 CDI BlueEFFICIENCY - 265KM / 195kW dla efektywnej pracy potrzebuje wtryskiwacza Bosch 0445116025.
- W latach 2014-2017 ukazywał się Mercedes CLS W2018 z wersją silnikową 250 BlueTEC - 204KM / 150kW. Wybór wtrysku dla takiego typu powienien paść na piezoelektryczny Bosch 0445117034.
- Firma Bosch zajmuje się wytwarzaniem wtrysków o symbolu 0445116025, które pasują najlepiej do Mercedesa CLS W218 z napędem o pojemnośći 350 BlueTEC i mocy 251KM / 185kW z roczników 2014-2017.
- 350 BlueTEC - 258KM / 190kW to wysokoprężny silnik montowany w pojazdach marki Mercedes CLS generacji W2018 w latach 2014-2017. Motor ten powienien pracować na wtryskiwaczu paliwa Bosch 0445116025.
Najważniejsze informacje o samochodach Mercedes CLS
Mercedes CLS produkowany jest seryjnie od 2004 roku, a od 2018 roku powstaje już trzecia jego generacja. To samochód niemal luksusowy z segmentu E, ale zaliczany także często do segmentu G (auta sportowe). Konstrukcja Mercedesa CLS była wzorowana na modelu klasy E W211, ale CLS został powiększony i nadano mu sportową stylistykę. Wprowadzono go na rynek jako 4-drzwiowe coupé, chociaż w rzeczywistości był sportowym sedanem. Druga generacja pojawiła się w 2010 roku. Zmieniono w niej proporcje nadwozia, a lampy i tylna część auta stały się bardziej strzeliste. W trzeciej generacji znikły przetłoczenia na drzwiach, pojawiły się łezkowate reflektory, zmieniono kokpit. Samochód został wyposażony w automatyczną skrzynię biegów: 5- i 7-biegowa (I i II generacja) oraz 9-biegowa (III generacja).
Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić Ci korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Polityka Prywatności OK