Wtryskiwacze do pojazdów Ford S-MAX I, II - 1.8 TDCi, 2.0 TDCi, 2.2 TDCi
U nas znajdziesz wtryski do Ford S-MAX z silnikiem o mocy: 100 KM, 115 KM, 125 KM, 136 KM, 140 KM, 163 KM lub 200 KM.
Nie wiesz jakie wtryskiwacze pasują do Twojego auta i czy są u nas dostępne?
Kliknij poniżej i sprawdź po numerze VIN swojego pojazdu.
Jeśli posiadasz jakieś stare, niesprawne wtryski - nie wyrzucaj!
Możemy je odkupić, naprawić i dać im drugie życie:)
Kliknij SKUP WTRYSKIWACZY i sprawdź na czym to polega.
Szukasz wtryskiwaczy gotowych do montażu?
Posiadamy setki wtryskiwaczy do sprzedaży - nowe, używane oraz regenerowane!
Zadzwoń - 737-310-284, aby sprawdzić dostępność i cenę!
Nie możesz znaleźć pojazdu lub nie jesteś pewien, jakie wtryskiwacze pasują do Twojego pojazdu? Zadzwoń do nas - 737-310-284
Lata produkcji: 2006-2010
Wtryskiwacze - Ford S-MAX I 1.8 TDCi - 100KM / 74kW - prod. 2006-2010
Pasujące wtryskiwacze: Siemens A2C59511610 / 1355051
Wtryskiwacze - Ford S-MAX I 1.8 TDCi - 125KM / 92kW - prod. 2006-2010
Pasujące wtryskiwacze: Siemens A2C59511610 / 1355051
Wtryskiwacze - Ford S-MAX I 2.0 TDCi - 136KM / 100kW - prod. 2006-2010
Pasujące wtryskiwacze: Siemens 5WS40156-Z / 1373550, Siemens A2C59511601 / 1483820
Wtryskiwacze - Ford S-MAX I 2.0 TDCi - 140KM / 103kW - prod. 2006-2010
Pasujące wtryskiwacze: Siemens 5WS40156-Z / 1373550, Siemens A2C59511601 / 1483820
Lata produkcji: 2010-2015
Wtryskiwacze - Ford S-MAX I 1.6 TDCi - 115KM / 85kW - prod. 2010-2015
Pasujące wtryskiwacze: Siemens A2C59513556 / 00001980ER
Wtryskiwacze - Ford S-MAX I 2.0 TDCi - 115KM / 85kW - prod. 2010-2015
Pasujące wtryskiwacze: Delphi EMBR00101D
Wtryskiwacze - Ford S-MAX I 2.0 TDCi - 140KM / 103kW - prod. 2010-2015
Pasujące wtryskiwacze: Delphi EMBR00101D
Wtryskiwacze - Ford S-MAX I 2.0 TDCi - 163KM / 120kW - prod. 2010-2015
Pasujące wtryskiwacze: Delphi EMBR00101D
Wtryskiwacze - Ford S-MAX I 2.2 TDCi - 200KM / 147kW - prod. 2010-2015
Pasujące wtryskiwacze:
Lata produkcji: 2015 -
Wtryskiwacze - Ford S-MAX II 2.0 TDCi - 120KM / 88kW - prod. 2015-
Pasujące wtryskiwacze: Delphi 28388960
Wtryskiwacze - Ford S-MAX II 2.0 TDCi - 150KM / 110kW - prod. 2015-
Pasujące wtryskiwacze: Delphi 28388960
Wtryskiwacze - Ford S-MAX II 2.0 TDCi - 180KM / 132kW - prod. 2015-2018
Pasujące wtryskiwacze: Delphi 28388960
Wtryskiwacze - Ford S-MAX II 2.0 TDCi - 190KM / 140kW - prod. 2018-
Pasujące wtryskiwacze:
Wtryskiwacze - Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo - 210KM / 154kW - prod. 2015-2018
Pasujące wtryskiwacze: Delphi 28388960
Wtryskiwacze - Ford S-MAX II 2.0 TDCi Twin-Turbo - 240KM / 177kW - prod. 2018-
Pasujące wtryskiwacze:
Jakie wtryskiwacze do Ford S-MAX I, II?
akapit o wtryskiwaczach do Ford S-MAX I, II
- Ford S-MAX I 1.6 TDCi - 115KM / 85kW - prod. 2010-2015 – produkowany od roku 2010 do 2015 Ford-S -MAX 1 1.6 TDCi oferował moc 115 KM / 85kW. Nie jest to bardzo dużo, nie mniej jednak samochód ten świetnie sprawdza się we wszystkich zadaniach, do których był powierzany. Do pojazdu pasują dwa wtryskiwacze elektromagnetyczne Siemens to jest Siemens A2C59513556 / 00001980ER. Siemens A2C59513556 kosztuje około 1000 zł podczas gdy Siemens 00001980ER również kosztuje około 1000 zł. Są to więc wtryskiwacze o relatywnie niskiej cenie.
- Ford S-MAX I 2.0 TDCi - 115KM / 85kW - prod. 2010-2015 – kolejny z modeli Ford S-MAX I 2.0 TDCi pierwszej generacji, który również produkowano w latach 2010-2015. Różnica między nim a poprzednikiem, to większa pojemność silnika to jest 2.0 TDCi co pomimo tej samej mocy, oferowało lepsze osiągi i przyśpieszenie. Do tego modelu pojazdu pasuje wtryskiwacz Delphi EMBR00101D, który jest jednym z tańszych wtryskiwaczy elektromagnetycznych jakie są dostępne na rynku. Kosztuje on bowiem około 800 zł. Jest to więc tani produkt.
- Ford S-MAX I 2.0 TDCi - 140KM / 103kW - prod. 2010-2015 – następny Ford S-MAX I 2.0 TDCi pierwszej generacji, to samochód który w porównaniu do poprzednika cechuje się większą mocą to jest 140 KM / 103kW. Zapewniało to znacznie większe przyśpieszenie co w oczywisty sposób, rzutowało na komfort samej jazdy. Do tego Forda S-MAX I generacji również pasuje wtryskiwacz Delphi EMBR00101D.
- Ford S-MAX I 2.0 TDCi - 163KM / 120kW - prod. 2010-2015 ostatni z modeli I generacji Forda S-Max I z silnikiem 2.0 TDCi. Ten model również wypuszczany był w latach 2010-2015. Cechuje się on również największą mocą ze wszystkich dotychczas wymienionych modeli to jest 163 KM / 120kW. Jest to również kolejny z Fordów S-MAX I do którego pasuje wtryskiwacz Delphi EMBR00101D.
- Ford S-MAX I 2.2 TDCi - 200KM / 147kW - prod. 2010-2015 – ostatni z omawianych Fordów S-MAX I generacji wyposażony był w jednostkę napędową o większej pojemności to jest 2.2 TDCi. Oferował on również moc 200 KM / 147kW i produkowany był od roku 2010 do 2015. Do tego modelu pojazdu pasują wtryskiwacze elektromagnetyczne firmy Bosch a ściślej Bosch 0986435450 i Bosch 0445115092.Pierwszy z nich kosztuje około 1000 zł, drugi zaś to wydatek około 1000 zł. Nie są to więc bardzo drogie wtryskiwacze.
- Ford S-MAX II 2.0 TDCi - 120KM / 88kW - prod. 2015 – pierwszy z modeli Forda S-MAX II generacji, który wyposażony jest w silnik 2.0TDCi o mocy 120KM / 88kW. Model ten produkowany jest do teraz i cechuje się on między innymi wysokim komfortem jazdy oraz dużą niezawodnością. Do tego samochodu pasuje wtryskiwacz elektromagnetyczny Delphi 28388960, który kosztuje około 1000 zł.
- Ford S-MAX II 2.0 TDCi - 150KM / 110kW - prod. 2015- również produkowany od roku 2015 model. Został on wyposażony w silnik o pojemności 2.0 TDCi i generujący moc 150 KM / 110kW. Jest to wciąż bardzo popularny wybór wśród kierowców. Podobnie jak w przypadku poprzednika w tej jednostce napędowej również zamontujemy wtryskiwacze elektromagnetyczne Delphi 28388960, które można też regenerować.
- Ford S-MAX II 2.0 TDCi - 180KM / 132kW - prod. 2015-2018 – ten model produkowano przez 3 lata to jest od 2015 do 2018. Jednostka napędowa to 2.0 TDCi o mocy 180 KM / 132 kW. Samochód ten oferuje bardzo dobre przyśpieszenie i dobrą prędkość maksymalną. Do tego modelu również pasuje wtryskiwacz Delphi 28388960, który jest tani zarówno w zakupie jak i w regeneracji.
- Ford S-MAX II 2.0 TDCi - 190KM / 140kW - prod. 2018- produkowany od 2018 aż do dzisiaj Ford S-MAX II generacji wyposażony jest w jednostkę napędową 2.0 TDCi o mocy 190 KM / 140 kW. Jest on więc minimalnie mocniejszy w porównaniu do poprzedniego modelu. W tej jednostce napędowej, również możemy zamontować wtryskiwacz Delphi 28388960. Ten wtryskiwacz elektromagnetyczny to bardzo dobry wybór od renomowanej firmy.
- Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo - 210KM / 154kW - prod. 2015-2018 – to model, który pojawił się na rynku w roku 2015 i został wyposażony w innowacyjną jednostkę napędową jaką jest 2.0 TDCi Bi-Turbo, która oferowała moc 210 KM / 154 kW. Te parametry robią wrażenie, a samochód wciąż jest bardzo popularnym modelem na rynku. Do tej jednostki napędowej pasuje z kolei wtryskiwacz Delphi 28388960, który kosztuje około 1000 zł.
- Ford S-MAX II 2.0 TDCi Twin-Turbo - 240KM / 177kW - prod. 2018 – ostatni z opisywanych w tym zestawieniu modeli to Ford S-MAX II 2.0 TDCi Twin-Turbo będący jednocześnie najmocniejszym ze wszystkich pojazdów z serii S-MAX gdyż jego moc to 240KM / 177 kW. Dzięki temu samochód ten sprawdza się świetnie w każdej sytuacji i każdym zadaniu. Jest to zarówno świetny samochód rodzinny jak i dostawczy. Pasuje do niego wtryskiwacz elektromagnetyczny Siemens 9657144580, który kosztuje 700-800 zł jest więc relatywnie tani.
Najważniejsze informacje o samochodach Ford S-MAX I, II
Firma Ford we wrześniu 2006 roku poszczycił się nowym modelem swojej marki, a mianowicie Ford S-MAX. Jest to samochód osobowy klasy średniej z nadwoziem VAN. Pojazd ten jest 5 - drzwiowy z liczbą miejsc 5 lub 7 oraz napędem przednim. Minivan S-MAX montowane miał skrzynie biegów manualne, automatyczne i półautomatyczne. Jego produkcja trwała do 2014 roku, a w dostępnych na rynku modelach znaleźć można silniki spalinowe napędzane benzyną o pojemności 2.0, 2.3, i 2.5, a także olejem napędowym - moc 1.8, 2.0, 2.2. W roku 2010 pierwsza generacja S-MAXa została ulepszona. Zmieniono przedni zderzak, wstawiono większą atrapę chłodnicy, diodowe oświetlenie oraz chromowaną poprzeczkę na klapie bagażnika. Pojawiły się także jednostki z silnikiem 1.6 benzyna oraz 1.6 i 2.2 diesel.