Regeneracja i naprawa wtryskiwaczy / wtrysków Kraśnik

Jeśli mieszkasz w Kraśniku lub niedaleko i posiadasz samochód wymagający już regeneracji wtrysków, nasza oferta skierowana jest właśnie do Ciebie! Znajdziesz w niej fachową, szybką i skuteczną regenerację wtryskiwaczy common rail, piezoelektrycznych i pompowtryskiwaczy. Zapoznaj się z poniższymi informacjami na temat sposobu skorzystania z usługi naszej firmy i wykonaj regenerację, by zażegnać kłopoty z pojazdem na długo. .

Jak zamówić regenerację wtryskiwaczy w Kraśniku?

  • Zostaw samochód u swojego mechanika i zleć mu demontaż wtrysków.
  • Zamów regenerację wtryskiwaczy, telefonicznie lub wysyłając wiadomość email.
  • My wyślemy kuriera, by odebrał część z warsztatu. Kolejnego dnia Twoje wtryskiwacze będą w naszych rękach.
  • Pierwszym krokiem będzie sprawdzenie ich parametrów i uszkodzeń, na tej podstawie stworzymy dla Ciebie kosztorys.
  • Jeśli go zaakceptujesz, wykonamy profesjonalną regenerację i odeślemy wtryski z doskonałymi parametrami pod wskazany przez Ciebie adres.

Na regenerację wtrysków udzielamy gwarancji. Koszty usługi kurierskiej wynoszą 19 zł w obie strony.

Regeneracja wtryskiwaczy Kraśnik

Jak przeprowadzamy naprawę i regenerację wtryskiwaczy?

Regeneracja wtryskiwaczy składa się z kilku etapów:

  • Sprawdzenie parametrów wtryskiwacza
  • Przeczyszczenie poszczególnych elementów w myjce ultradźwiękowej
  • Sprawdzanie i identyfikacja uszkodzonych elementów
  • Wymiana podzespołów wtryskiwacza, które niestety nie nadają się już do pracy
  • Przeprowadzenie testów po regeneracji

Nasza regeneracja pozwoli Ci na bezproblemowe przejechanie kolejnych co najmniej 200 tys. km. To dlatego, że przywrócone zostaną parametry zupełnie nowych części! Świadczymy usługi regeneracji wtryskiwaczy dla kierowców z Kraśnika oraz gminach ościennych.

Kiedy powinieneś zgłosić się na regenerację wtryskiwaczy?

Uszkodzone bądź zużyte wtryski dadzą o sobie znać w postaci poniżej wskazanych objawów:

  • zwiększone spalanie
  • spadek dynamiki pracy silnika
  • kontrolka „check engine”
  • wydobywający się czarny lub biały dym z rury wydechowej
  • kłopoty z odpalaniem auta, zwłaszcza poranne
  • gasnący silnik

W sytuacji, gdy w Twoim aucie występują takie objawy, warto skorzystać z diagnostyki i ewentualnej naprawy wtryskiwaczy.

Informacje o Kraśniku

Kraśnik – miejscowość położona w województwie lubelskim o powierzchni 25,52 km² i liczbie mieszkańców wynoszącej 36 870. Zabytki Kraśnika to: kościół parafialny pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny z XV wieku, dzwonnica z XVII wieku, klasycystyczna kaplica św. Jackaz XVIII wieku, barokowy kościół św. Ducha z XVIII wieku, Wielka Synagoga z XVII wieku, Mała Synagoga z XIX wieku, wzgórze zamkowe z pozostałościami murowanego zamku z przełomu XIVi XV wieku. Kod pocztowy w Kraśniku to 23 – 200, a tablice rejestracyjne zaczynają się od LKR.

Regeneracja wtryskiwaczy Kraśnik



Szukasz sposobu na naprawę wtryskiwaczy? Zleć to profesjonalistom!

Zobacz na blogu

Wtryski w Twoim aucie nie pracują prawidłowo? Skorzystaj z regeneracji wtryskiwaczy Kraśnik

Uszkodzone wtryskiwacze nie tylko powodują utrudniony rozruch silnika. Poruszanie się pojazdem z nieprawidłowo pracującymi wtryskami może prowadzić do poważnych uszkodzeń silnika i konieczności poniesienia wysokich kosztów jego naprawy.

Jeśli pragniesz w skuteczny i profesjonalny sposób przywrócić wtryskiwaczom parametry zbliżone do fabrycznych – skorzystaj z naszej oferty naprawy i regeneracji!

Masz problem z nieprawidłowo działającymi wtryskiwaczami? Zadzwoń!

Zamów profesjonalną regenerację wtryskiwaczy common rail, piezoelektrycznych lub pompowtryskiwaczy.
Zapewniamy taniego kuriera w obie strony i udzielamy gwarancji na wykonaną naprawę! 737-310-284

mokced kontakt

Najczęstsze pytania

Dla klientów, którzy nie mają możliwości osobistego dostarczenia wtryskiwaczy do naszej siedziby, zapewniamy tani transport w obie strony.

Regenerację wykonujemy zwykle w ciągu 1-2 dni od dostarczenia do nas wtryskiwaczy.
Prawidłowo wykonana regeneracja przywraca stan wtrysków do stanu zbliżonego do fabrycznego. Jest to najkorzystniejsza metoda naprawy ( oprócz zakupu nowej części, ale tutaj koszt jest znacznie wyższy )