Przedmiotem naprawy był komplet 4 sztuk wtryskiwaczy Siemens / Continental o numerze 03L130277B, które są montowane w pojazdach z silnikiem 1.6 TDI. Oferujemy regenerację i naprawę takich wtryskiwaczy. Jeżeli poszukują Państwo gotowych do wysyłki zregenerowanych wtrysków - prosimy o kontakt.
Posiadasz jakieś stare, niesprawne wtryski? Nie wyrzucaj!
Możemy je odkupić, naprawić i dać im drugie życie:)
Kliknij SKUP WTRYSKIWACZY i sprawdź na czym to polega.
Stan zlecenych do naprawy wtryskiwaczy
Dostarczony do naprawy komplet wtryskiwaczy:
- 3 sztuki uszkodzone elektrycznie ( tzw. spalone cewki; rezystancja od 30 do 62 kOM )
- 1 sprawny elektrycznie ezgemplarz posiadał nieprawidłowe parametry dawki
Zakres naprawy
Wymieniono 3 cewki wtryskiwaczy na podzespoły sprawne elektrycznie oraz rozpylacze we wszystkich wtryskiwaczach na nowe. Wykonano także odpowiednie ustawienie parametrów regulacyjnych.
Wynik naprawy
Podjęte działania sprawiły, że wszystkie wtryskiwaczy pozytywnie zaliczyły testy elektryczne oraz sprawdzenie na stole probierczym. Każdemu z nich nadano nowy kod. Zostały zwrócone klientowi, gotowe do montażu w pojeździe.
Wtryskiwacz Siemens 03L130277B - specyfikacja
Numer OE
Wtryski Siemens / Continental 03L130277B
Pasuje do pojazdów
- Audi A1 1.6 TDI 2009-2017
- Audi A3 1.6 TDI 2009-2012
- Seat Altea XL 1.6 TDI 2010-2017
- Seat Ibiza V 1.6 TDI 2009-2017
- Seat Leon 1.6 TDI 2010-2017
- Skoda Fabia 1.6 TDI 2010-2014
- Skoda Octavia II 1.6 TDI 2009-2017
- Skoda Roomster 1.6 TDI 2010-2015
- Skoda Superb 1.6 TDI 2010-2015
- VW Caddy III 1.6 TDI 2010-2015
- VW Golf VI 1.6 TDI 2009-2012
- VW Jettta IV 1.6 TDI 2011-2017
- VW Polo 1.6 TDI 2009-2017
Dopasowanie należy potwierdzić po nr VIN
Zamów naprawę lub sprawdź dostępność gotowego wtryskiwacza po regeneracji
Opis przedmiotu
Wtryskiwacz o numerze 03L130277B po profesjonalnej regeneracji i testach na specjalistycznym sprzęcie.
Naprawa wtryskiwacza
Poniżej efekty naprawy i regeneracji wtryskiwaczy.
Regeneracja wtryskiwaczy - na czym to polega?
Niezbędnym krokiem do przeprowadzenia skutecznej regeneracji jest fachowe określenie przyczyn awarii i obszarów, które zostały nią objęte. Po diagnozie następuje czyszczenie ultradźwiękami, czyszczenie pod zwiększonym ciśnieniem i temperaturą z użyciem specjalnego detergentu, a także wymiana niesprawnych części. Ostatnim etapem jest seria testów, w celu sprawdzenia skuteczności przeprowadzonej naprawy.
Fachowa wiedza i doświadczenie sprawiają, że do diagnozy czasem wystarczą jedynie oględziny części pod mikroskopem, jednak przydaje się też zawsze tzw. test przelewu, weryfikujący szczelność pracy wtryskiwaczy. Możesz go też w uproszczonej wersji wykonać samodzielnie, wykorzystując do tego celu prosty zestaw menzurek i odpowiednich adapterów. Dzięki temu zweryfikujesz konieczność regeneracji.
Co jest ważne podczas regeneracji...? Ponieważ może dojść do różnych komplikacji, związanych z różnym stanem otrzymanych części i możliwymi ukrytymi wadami, warto powierzyć ten proces fachowej firmie, by mieć pewność bezpieczeństwa procesu i cieszyć się po regeneracji sprawną pracą wtryskiwaczy przez nawet ponad 200tys. kilometrów. Tylko doświadczenie, odpowiednie certyfikaty oraz fachowy sprzęt (m.in. mikroskop, myjka ultradźwiękowa, fachowy stół do komputerowych testów) mogą to zapewnić.