Regeneracja wtryskiwaczy musi być poprzedzona ich demontażem, stąd też często nasuwa się pytanie, jaki to koszt? W poniższym wpisie przedstawiamy jaka jest cena demontażu wtryskiwaczy oraz od czego jest ona zależna. Dowiesz się także jakie są najczęstsze problemy, jakie można napotkać przy tym zabiegu.
Posiadasz jakieś stare, niesprawne wtryski? Nie wyrzucaj!
Możemy je odkupić, naprawić i dać im drugie życie:)
Kliknij SKUP WTRYSKIWACZY i sprawdź na czym to polega.
Szukasz wtryskiwaczy gotowych do montażu❓
Posiadamy setki wtryskiwaczy do sprzedaży - nowe, używane oraz regenerowane❗
Zadzwoń - 737-310-284 lub 781-794-589, aby sprawdzić dostępność i cenę ✔️
Nie wiesz jakie wtryskiwacze pasują do Twojego auta i czy są u nas dostępne?
Nic nie szkodzi - Kliknij SPRAWDŹ PO NUMERZE VIN, a my znajdziemy je dla Ciebie 🙂.
Za nasze usługi i produkty możesz zapłacić w systemie ratalnym - zadzwoń i dowiedź się więcej.
Od czego zależy cena wyciągnięcia wtryskiwaczy z pojazdu?
Standardowo za usługę wyjęcia wtryskiwaczy klient zapłaci ok. 100 zł za jeden wtrysk. Od czego zależy ostateczna cena? Koszt demontażu wynika z kilku czynników, mianowicie:
- rodzaju wtryskiwacza
- marki i modelu pojazdu
- oraz czasu, jaki zajmie mechanikowi wyciągnięcie wtrysków
- problemów przy demontażu
W zależności od samochodu, dostęp do nich może być bowiem często utrudniony, zaś wtryskiwacze w różnym stopniu bywają zapieczone.
Wszystkie etapy naprawy wtryskiwaczy, rozpoczynając od demontażu, jak również stan techniczny wtryskiwaczy oraz koszty związane z regeneracją powinny być zawsze skonsultowane i omówione z klientem, do którego należy ostateczna decyzja postępowania w danej sytuacji.
Zapieczone wtryskiwacze – jak je wyciągnąć?
Największym problemem mechaników podczas demontażu są wtryskiwacze zapieczone. To zapieczenia wpływają na wydłużony czas demontażu wtryskiwaczy oraz ewentualne problemy podczas ich wyciągania. Czasem zardzewiałe elementy zaciskają się w gnieździe, co powoduje, że ich wyjęcie jest utrudnione, a czasem wręcz niemożliwe do przeprowadzenia. W takich przypadkach mechanik musi użyć specjalnych, dedykowanych preparatów do rozpuszczania rdzy.
W jeszcze cięższych przypadkach, gdy preparaty takie nie zadziałają, konieczne jest użycie siłownika hydraulicznego. Taki siłownik powinien być na wyposażeniu każdego serwisu zajmującego się profesjonalną naprawą podzespołów układu paliwowego.
Autor: Daniel Kamiński
Specjalista w MokCed Service
Specjalizuje się w regeneracji wtryskiwaczy Commn Rail takich firm jak Bosch, Denso, Delphi i Siemens. Odpowiada za cały proces diagnostyki i naprawy wtrysków. Prywatnie zapalony wędkarz, pasjonat gier planszowych i dobrego kina.